فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۶۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۲۷-۰۱-۱۳۹۰
کد ۱۶۲۵۷۸
انتشار: ۱۴:۰۳ - ۲۷-۰۱-۱۳۹۰

مصرف نمک دمای بدن را کاهش می دهد



پژوهشگران اعلام کردند مصرف نمک به این علت موجب افزایش فشار خون می شود که تنظیم فشار خون و دمای بدن را برای سیستم قلبی-عروقی مشکل می سازد .
 
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس، پژوهشگران آمریکایی تاثیر مصرف آب نمک و آب را در بیست و دو فرد سالم که فشار خون نداشتند بررسی کردند.

میزان فشار خون، دمای بدن، حجم خونی که هر دقیقه وارد قلب می شود و ادرار افرادی که در این بررسی شرکت کردند، در فواصل منظم یک ساعته، تا سه ساعت پس از آشامیدن آب نمک یا آب مورد بررسی قرار گرفت.

نتایج بررسی نشان داد دمای بدن افرادی که آب نمک نوشیده بودند، در مقایسه با افرادی که فقط آب نوشیده بودند، کاهش بیشتری یافت.
برچسب ها: مصرف نمک ، دمای بدن
ارسال به دوستان
سندرز: دیگر نباید میلیاردها دلار برای نتانیاهوی نسل‌کش هزینه شود برگزاری نشست هماهنگی برای انتقال منابع فروش گاز به هدفمندسازی یارانه‌ها فراخوان تأمین اجتماعی برای ثبت شماره حساب بانکی بیمه‌شدگان ادعای وال‌استریت ژورنال درباره لغو مذاکرات این هفته ایران-آمریکا جزئیات پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای حضور در مراسم تشییع رهبر شهید نگرانی نتانیاهو از احتمال فروش اف-۳۵ به ترکیه تکذیب شایعه لغو بستری رایگان کودکان زیر ۷ سال توسط وزارت بهداشت رایزنی بن‌سلمان و مکرون درباره آخرین تحولات تفاهم ایران و آمریکا ثبت ملی آیین تشییع رهبر شهید انقلاب در فهرست میراث ناملموس ابهام در مدیریت هلدینگ خلیج‌فارس و سرنوشت مالکیت استقلال ۴۲۴۷ شهید در حملات ۴ ماهه اسرائیل به لبنان نتانیاهو تهدید به استعفا از لیکود کرد آغاز مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی کشور در تهران هشدار جدی به واحدهای صنعتی متخلف در استفاده از ماینر آتش‌سوزی گسترده در بلوار توس مشهد؛ ۱۰۰ درخت خاکستر شد
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟