فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۵۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۳۰-۱۰-۱۳۸۹
کد ۱۵۳۶۵۲
انتشار: ۱۱:۴۳ - ۳۰-۱۰-۱۳۸۹

سردار نقدي: بسيجيان نيازي به امتيازات ويژه ندارند

عصر ایران
وي با اعلام مخالفت در اعطاي امتيازات ويژه به بسيجيان تصريح كرد: امروز دوره جهاد علمي بسيج است و اين بدين معني است كه بسيجي‌ها نمره‌شان از همه بهتر است، از اين رو نياز به اعطاي امتياز ويژه در خصوص راهيابي به مراكز آموزش عالي ندارند‌ اما وظيفه داريم بسترهاي لازم را براي ارتقاي دانش و تحصيلات بسيجيان آماده كنيم.
 رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: نمره بسيجيان از ديگران بالاتر است و نيازي به امتيازات ويژه براي راهيابي به مراكز آموزش عالي ندارند.

به گزارش فارس ، سردار محمدرضا نقدي در ديدار بسيجيان پايگاه‌هاي مقاومت بسيج كرمانشاه در نشست هم‌انديشي با بسيجيان در حسينيه بزرگ ثارالله اين شهر اظهار داشت: امروز دوره جهاد علمي بسيج است و اين بدين معني است كه بسيجي‌ها نمره‌شان از همه بهتر است از اين رو نياز به اعطاي امتياز ويژه در خصوص راهيابي به مراكز آموزش عالي ندارند‌ اما وظيفه داريم بسترهاي لازم را براي ارتقاي دانش و تحصيلات بسيجيان آماده كنيم.

وي افزود: هسته‌هاي اصلي جريان بزرگ انقلاب اسلامي در جمهوري اسلامي ايران، پايگاه‌هاي بسيج هستند و چون بسيج تشكلي منحصر به فرد و بي‌نظير در همه دنياست و نمونه و نظيري ندارد بهترين پشتيبان نظام، ولايت و مردم است.

نقدي ادامه داد: پايگاه‌هاي بسيج در واقع سلول‌هاي حياتي بسيج هستند و بايستي اين پايگاه‌ها همواره مركز تعالي و نور افشاني فرهنگي و معنوي در سراسر كشور باشند چرا‌كه دشمن همواره به دنبال مقابله با فرهنگ اسلامي برگرفته از قيام عاشوراست، از اين رو نقش محوري پايگاه‌هاي بسيج بايستي به عنوان مراكز تعالي جامعه به درستي ايفا شود.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين تاكيد كرد: براي اينكه بخواهيم به اهداف متعالي بسيج و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران برسيم نيازمند يك نظام تربيتي منظم هستيم و بايستي برنامه‌ريزي‌هايي كه در پايگاه‌هاي بسيج اجرا مي‌شود منتهي به تعالي معنوي و روحي جوانان به منظور تربيت نيروهاي مورد نياز جامعه اسلامي شود.

سردار نقدي تاكيد كرد: بسيجيان و پايگاه‌هاي مقاومت بسيج بايستي از نظر سياسي بصير، پرتوافشان اخلاق اسلامي و مركز علم‌اندوزي باشند و در بحث امر به معروف و نهي از منكر محور اجراي اين فريضه همراه با محبت و صميميت باشند زيرا برخورد سلبي از وظايف و تكاليف نيروي انتظامي است.

وي با اعلام مخالفت در اعطاي امتيازات ويژه به بسيجيان تصريح كرد: امروز دوره جهاد علمي بسيج است و اين بدين معني است كه بسيجي‌ها نمره‌شان از همه بهتر است، از اين رو نياز به اعطاي امتياز ويژه در خصوص راهيابي به مراكز آموزش عالي ندارند‌ اما وظيفه داريم بسترهاي لازم را براي ارتقاي دانش و تحصيلات بسيجيان آماده كنيم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين همچنين خواستار برقراري منظم جلسات و نشست‌هاي مختلف مسئولان با بسيجيان شد.
ارسال به دوستان
عکس دسته‌جمعی «بلژیکی‌ها» در ایران دوران قاجار ترکان خاتون؛ ملکه نگون‌بخت ایران میان‌وعده‌های خوب برای تقویت سلامت روده را بشناسید رازهای بزرگ کیهان؛ ۱۱ معمای بی‌پاسخ که علم را به چالش می‌کشند شکار ذرات نامرئی؛ نتایج اولیه بزرگ‌ترین آشکارساز نوترینو جهان منتشر شد کشورهایی که بودجه نظامی آن‌ها در سال ۲۰۲۵ بیشترین افزایش را داشته است (+ اینفوگرافیک) «عروسی ارمنی‌ها در یکی از جزایر دریاچه ارومیه»؛ 140 سال قبل (عکس) وقتی راننده روی شکم دراز می‌کشد! / ایده‌ای عجیب مشابه موتورسیکلت حملات جدید آمریکا به جنوب ایران : قشم، سیریک، بندر کنگ و بندرلنگه هرمزگان کشف مرز ناشناخته در زمین؛ سیاره ما تقارن شگفت‌انگیزی در نحوه بازتاب نور دارد فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان