فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۶۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۰۵-۰۹-۱۳۸۹
کد ۱۴۶۶۶۸
انتشار: ۱۷:۳۱ - ۰۵-۰۹-۱۳۸۹

ایران در بولیوی نیروگاه برق هسته ای می سازد

عصر ایران
معاون رییس جمهور بولیوی افزود، امریکا صاحب بولیوی نیست که به جای ما تصمیم گیری بکند.
 معاون رییس جمهور بولیوی از تاسیس نیروگاه برق هسته ای با همکاری جمهوری اسلامی ایران در کشورش خبر داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر از کاراکاس، " آلوارو گارسیا لینه را " امروز ضمن رد هشدارهای آمریکا درباره همکاری این کشور با ایران تاکید کرد:

کشورش قصد دارد با همکاری جمهوری اسلامی ایران یک نیروگاه هسته ای تاسیس کند.

معاون رییس جمهور بولیوی افزود، امریکا صاحب بولیوی نیست که به جای ما تصمیم گیری بکند.

وی تصریح کرد، این نیروگاه با اهداف صلح امیز و در راستای منافع کشور تاسیس خواهد شد.
ارسال به دوستان
عراق: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ‌گونه تجاوزی علیه کشورهای همسایه انجام شود تکذیب محدودیت‌های ترافیکی ورودی‌های تهران توسط پلیس راهور افتتاح نخستین دادگاه برخط کشور در جزیره کیش شهردار نیویورک : از اسرائیل حمایت نمی کنیم خبر ازدواج آقای پدر قصه‌های تابه‌تا با هنرمند نقاش (+عکس) رسانه‌های اسرائیلی: توافق با بیروت حضور طولانی‌مدت ارتش اسرائیل را در لبنان رقم می‌ زند ادعای رسانه صهیونیستی: اسرائیل برای انفجار گسترده تونل‌ها در جنوب لبنان آماده می‌شود مرگ دو نوجوان در تصادف جاده همدان به ملایر پرداخت فوری پاداش بازیکنان مصر پس از تساوی برابر ایران تحسین ایستادگی ملی‌پوشان فوتبال توسط سخنگوی وزارت امور خارجه رازهای کبد؛ سفر به درون پیچیده ترین پالایشگاه بدن (+اینفوگرافیک) شاهکار مهندسی با الهام از یک دانه استوایی؛ راز طراحی اولین هواپیمای نظامی آلمان! (+تصاویر) رئیس‌جمهور اسلوونی: جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران اشتباه بود؛ ترامپ هم می داند وقوع قتل دو نفر در نزاع خانوادگی در استان زنجان واکنش نتانیاهو به اظهارات اخیر اردوغان
نظرسنجی
در مجموع چه نمره ای به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی می دهید؟