فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۳۹۹۷
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۶-۰۸-۱۳۸۹
کد ۱۴۳۹۹۷
انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۶-۰۸-۱۳۸۹

قطعات الکتریکی بعد از رده خارج شدن به کجا می روند؟ (+عكس)

حتما میدانید که زباله های الکترونیکی ، برخلاف ظاهر تمیز و نظیف که دارند ، اصلا بی آزار و بی خطر نیستند ، بلکه به علت وجود فلزات سنگین مثل سرب و کادمیم و هیدروکربنهای سمی ، بسیار خطرناک هستند و بازیافت اونها در اروپا و آمریکا، کلی قوانین سفت و سخت دارد که رعایتشان کار حضرت فیل است.

ولی اصلا نگران نباشند دوستان امریکایی و اروپایی ما، پس کشورهای جهان سوم برای چه روی نقشه ترسیم شده اند؟!؟

سرانه تولید زباله الکترونیکی در دنیا حدود ۲۰۰ گرم و در آمریکا حدود ۵/۱ کیلوگرم در سال است ، ولی چه باک ؟! سالی حدود ۵۵۰،۰۰۰۰ تن ( ۵۰ هزار کامیون پر) زباله خطرناک دارید؟ قوانین باعث میشود نتوانید نابودشان کنید ؟ کاری ندارد ، بریزیدشان داخل ۵۰هزار کانتینر و بفرستید به جهان سوم.
















پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۶
0
7
مردم چین نیستند ؟؟؟ چین جهان سومیه ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۶
0
8
بازیافت این زباله ها خودش یه بیزنس میلیاردیه...
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۶
2
4
پس چرا من دارم هنوز ازاین مدلها استفاده می کنم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۶
CHON ke to ..........!d..
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۶
1
1
این چینیا هم زرنگن اینا رو میگیرن باهاش اسباب بازی میسازن میدن به کشورایی مثل ایران.چه باک.
مهندس بیکار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۶
0
1
ما قطعات الكترونيكي را ميريزيم سطل اشغال راست ميگم يا نه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۶
0
0
از پایین به بالا عکس سوم، شبیه اتاق منه :دی
ناشناس
United States of America
۲۲:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۶
0
3
بابا از این اوراقی ها میشه کلی پول کاسبی کرد هر چیز این اوراقی قابل استفاده رو برد مشابه خودشه تعمیییرات سخت افزاری لوازم الکترونیک کیلویی کاسبی میکنند کافیه یه مقدار دانش کافی در باره این مسائل داشته باشی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
0
0
اینها از آب کره میگیرند ما تقریبا همه چیز را هدر میدهیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۷
0
0
من که هر چیزیم خراب میشه یادگاری نگهش میدارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
0
0
چین با همین کارا به اینجا رسیده با اشغال خری و آشغال فروشی
هیتلر برای سر این زن ۲ میلیون دلار جایزه گذاشته بود شهرهای مرموز جاده ابریشم پس از ۱۰۰۰ سال /کلان‌شهرهایی در ارتفاعی باورنکردنی ۷۲۰۰ پایی روزه‌داری آمریکایی‌ها برای استقلال از بریتانیا افسانه سحرخیزی به سبک بیل گیتس؛ راز موفقیت ۵ صبح بیدار شدن نیست! چگونه ممکن است بیابان‌ها در کنار اقیانوس‌ها تشکیل شوند؟ از کلئوپاترا تا خرم‌سلطان؛ ۱۰ ازدواج جنجالی که تاریخ اروپا را زیر و زبر کرد چرا جوراب فوتبالیست‌ها سوراخ است؟ هشدار یک متخصص به والدین: گاهی رفتارهای طبیعی سنین رشد، به اشتباه برچسب اختلال می‌خورند قیمه نجفی اصل ؛ نذری عرب‌ها در جنوب + دستور تهیه برای ۱۰۰ نفر نان سنگک از کجا آمده؟ رومیان باستان چگونه کولوسئوم را در گرمای طاقت‌فرسا خنک نگه می‌داشتند؟ چرا ایرانیان در کربلا همراه امام حسین نبودند؟ اگر «ساعت هوشمند» را به یک «موز» ببندیم چه می‌شود؟ جنگ‌افزارهایی از جنس آتش و نابودی؛ قدرت فراتر از تصور سلاح‌های اساطیری چه عواملی باعث افسردگی می‌شود؛ ۶ مورد از عوامل افسردگی