فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۴۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۲۸-۰۷-۱۳۸۹
کد ۱۴۱۵۲۲
انتشار: ۱۷:۵۸ - ۲۸-۰۷-۱۳۸۹

50سال رانندگي بدون گواهينامه


 
پيرمرد آلماني پس از 50 سال رانندگي بدون گواهينامه، به دام پليس افتاد.

به گزارش فارس، يك پيرمرد 73 ساله آلماني پس از 50 سال رانندگي بدون گواهينامه به دام پليس افتاد.

اين راننده بدشانس زماني شناسايي شد كه يك خانم 22 ساله با خودروي خود به خودروي او كوبيد.

پليس اعلام كرد، پس از تصادف خانم جوان با خودروي اين پيرمرد، خودروي راننده كهن‌سال به دو اتومبيل ديگر برخورد كرد تا در اين حادثه يك زن 72 ساله كه در كنار اين پيرمرد نشسته بود، مصدوم شود.

اين حادثه سبب شد تا راننده از اين پيرمرد مدارك بخواهد و اين درخواست سبب شود، تا اين راننده پس از پنج دهه رانندگي بدون گواهينامه به دام بيفتد.
 
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: رانندگی ، گواهینامه
ارسال به دوستان
مالکان در چه شرایطی می‌توانند حکم تخلیه بگیرند؟ ادعای روبیو: مذاکرات فنی ایران و آمریکا هفته آینده از سر گرفته می‌شود حمله ترامپ به ممدانی: با کمک سه کمونیست پیروز شد واردات محصولات کشاورزی از آمریکا ؛ عقلانی و درست است / به این دلایل ... روبیو: یادداشت تفاهم با ایران ظرف ۶۰ روز اجرا خواهد شد سفر به جهنم شیشه ای مکزیک (+فیلم و عکس) پست جدید ترامپ: ساعتی که از ۱۹۷۹ به حرکت درآمد (+ترجمه) بقائی: صلح واقعی تنها با پایان مداخلات آمریکا و خاتمه اشغالگری محقق می‌شود تغییر محسوس تخصیص ارز صنعت از شنبه/ تامین 2 میلیارد دلار در گام اول حمله پهپادی اسرائیلی به دو خودرو در جنوب لبنان مالیات ستانی از خانه های خالی/ فقط 7 میلیارد تومان در سال 1404 ادعای ترامپ درباره پیوستن بازرسان آمریکایی به آژانس برای بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ایران گفت‌وگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه عربستان آقای میثاقی برای افکار عمومی ارزش قائل باشید کتاب‌های فلسفی در کتابخانه رهبر شهید (+عکس)