فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۲۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۵ - ۱۹-۰۴-۱۳۸۹
کد ۱۲۵۰۴۹
انتشار: ۲۰:۰۵ - ۱۹-۰۴-۱۳۸۹

گرما در اسپانيا 3 قربانی گرفت

عصر ایران
نخستين قرباني گرما در اسپانيا يک پيرمرد هشتاد ساله بود که روز گذشته (جمعه) در شهر "کاسرس" واقع در شرق اين کشور جان خود را از دست داد.
ایرنا: گرماي طاقت فرسا در اسپانيا نخستين قربانيان خود را گرفت.

موج جديد گرما که اين روزها در بسياري از شهرهاي اسپانيا آغاز شده است، سه نفر را در اين کشور به کام مرگ کشاند.

نخستين قرباني گرما در اسپانيا يک پيرمرد هشتاد ساله بود که روز گذشته (جمعه) در شهر "کاسرس" واقع در شرق اين کشور جان خود را از دست داد.

همچنين منابع بيمارستاني اسپانيا از مرگ يک زن 55 ساله در شهر "سويا" و يک جوان 24 ساله در شهر "مريدا" خبر دادند.

اين در حاليست که وزارت بهداشت اسپانيا تا کنون از ارائه هرگونه آمار رسمي درباره شمار جان باختگان گرما در اين کشور طفره رفته است.

آژانس ملي هواشناسي اسپانيا دماي هوا در بسياري از شهرهاي اين کشور را بيش از 39 درجه سانتيگراد اعلام کرده و پيش بيني کرده است از روزهاي يکشنبه و دوشنبه دماي هوا کمي خنک تر شود.

گفتني است گرما شديد در سال 2003 در قاره اروپا بيش از 30 هزار قرباني گرفت.
برچسب ها: گرما ، تابستان ، اسپانیا ، اروپا
ارسال به دوستان
حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر قیمت جهانی نفت امروز 1405/4/3  رابرت مالی: ترامپ بالاخره پذیرفت که برای تشویق ایران، امتیازات اقتصادی بدهد سهم مالیات از اقتصاد ۳۸ کشور بزرگ جهان چقدر است؟ (+ اینفوگرافیک) شب آخر دور دوم گروهی؛ پرتغال و کلمبیا به دور بعد رسیدند/ درخشش تیم کیروش مقابل انگلیس(+خلاصه بازی ها) مداحی ای اهل حرم میر و علمدار نیامد مجید بنی فاطمه اشک های مان را دریغ نکنیم: چرا بعد از گریه کردن آرام می گیریم؟ ترامپ، نتانیاهو را به قطع رابطه تهدید کرد: «همه از تو خسته شده‌اند»