این ها حتی از رهبری هم عبور خواهند کرد همان طور که خوارج از امام علی(ع) عبور کردند. این ها خشک مغزهایی هستند که تا ایران رو ویران نکنن ساکت نمی شن. ارباباشون از اسرائیل دستور می گیرن و پیاده نظام شون هم ساده لوح و بازیچه اند. نظام این ها را جمع نکند، فتنه اکبر به پا می شود.
مملکت بی صاحب نیست