قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا با هشدار به حضور هواپیماهای اسرائیل در آسمان برخی کشورهای همسایه، از آمریکا خواست اقدامات این رژیم را "کنترل و مهار" کند.
به گزارش عصر ایران، در پی پرواز جنگنده های اسرائیل در آسمان برخی کشورهای همسایه با ایران، قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا اطلاعیه ای صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: «تحرکات و حضور هواپیماهای نظامی ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی در آسمان برخی کشورهای همسایه به سمت ایران را، اقدامی خطرناک و تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران میدانیم. »
«اعلام میداریم چنانچه آمریکا قادر به مهار و کنترل رژیم صهیونیستی نباشد، جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدیدی را علیه خود تحمل نخواهد کرد و پاسخ به این اقدامات خطرناک را حق خود میداند.»