فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۶۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۲ - ۱۵-۰۲-۱۴۰۵
کد ۱۱۶۰۹۰۹
انتشار: ۲۰:۵۲ - ۱۵-۰۲-۱۴۰۵

ثبت بالاترین دمای سال در ایستگاه‌های هواشناسی خوزستان

افزایش دما
مدیرکل هواشناسی خوزستان از افزایش محسوس دما در سطح استان و ثبت دمای بالای ۴۳ درجه سانتیگراد در سه شهرستان خبر داد. طبق گزارش‌های ایستگاه‌های سینوپتیک در تاریخ ۱۵ اردیبهشت‌ماه، شهر امیدیه با ثبت دمای نزدیک به ۴۴ درجه، گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت دمای بالای ۴۳ درجه در سه شهر استان در نیمه اردیبهشت‌ماه خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیشترین دماهای امروز ۱۵ اردیبهشت‌ماه در امیدیه با ۴۳.۹، رامشیر و آغاجاری با ۴۳.۲، بهبهان ۴۲.۶، رامهرمز ۴۲.۲، اهواز ۴۲.۱ و ماهشهر با ۴۱.۶ درجه سانتیگراد بوده است.

وی افزود: همچنین در این روز دما در شوشتر ۴۱.۴، هفتکل ۴۱.۳، گتوند ۴۱.۲، آبادان ۴۱، مسجدسلیمان ۴۰.۱، شوش ۳۹.۸، شادگان ۳۹.۳، دزفول ۳۸.۸، لالی ۳۷.۶، بستان ۳۷، حسینیه اندیمشک ۳۶.۹ و ایذه ۳۵.۵ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
هشدار مدیریت بحران مازندران/ از حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات فاصله بگیرید عاشقانه حدیثه تهرانی در آغوش همسرش کنار دریا (+عکس) راندمان نیروگاه های حرارتی امسال از مرز ۴۰ درصد عبور کرد روزنامه جوان: به گروسی اجازه بازرسی از تاسیسات هسته ای آسیب دیده را ندهید قانون سختگیرانه بریتانیا در موج گرمای ۴۰ درجه: کولرهای گازی از خانه‌ها حذف شود چرا از فاجعه سردشت غافل شدیم؟ خالکوبی چه بلایی سر ساعت‌های هوشمند می‌آورد؟ تصویری که از داخل منزل شهید لاریجانی منتشر شد دیدنی های امروز؛ از موج گرمای اروپا تا امداد و نجات در ونزوئلا جوانان در بودجه کجایند؟ بیت کوین در آستانه سقوط قیمت بیشتر قرار دارد؟ ۵ نوشیدنی مفید برای کاهش قند خون که قبل از خواب باید بخورید هشدار وزارت بهداشت درباره خطر گسترش تب دنگی/ جولان پشه «آئدس» در شمال و جنوب کشور وزارت خارجه: آمریکا کمترین اعتباری برای تعهدات خود قائل نیست بیشتر خودروهای ساخت آمریکا به برندهای غیرآمریکایی تعلق دارند