فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۵۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۰۷-۰۱-۱۴۰۵
کد ۱۱۵۲۳۷۲
انتشار: ۱۶:۰۲ - ۰۷-۰۱-۱۴۰۵

سپاه: ناو هواپیمابر جرالد فورد از مدار خارج شد

جرالد فورد
با این حساب، ۷۰ فروند جنگنده مستقر در این ناو عملاً از میدان خارج شده‌اند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: ناو هواپیمابر جرالد فورد از مدار خارج شد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناو هواپیمابر جرالد فورد، بزرگترین ناو هواپیمابر جهان، عملاً جنگ ایران برای آن تمام شده است.

سرلشکر بازنشسته هندی، گاگان دیپ باکشی، می‌گوید این ناو جنگی «از منطقه درگیری خارج شده» و به زودی به آمریکا بازخواهد گشت.

با این حساب، ۷۰ فروند جنگنده مستقر در این ناو عملاً از میدان خارج شده‌اند.

ارسال به دوستان
توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم حمله آمریکا به سایت های موشکی، پهپادی و راداری در جنوب ایران / سپاه: پاسخ به تجاوز و حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا آخرین تیر پرسپولیس برای آسیایی شدن به سنگ خورد ترامپ: به آزار و اذیت مسیحیان در آمریکا پایان دادم؛ اکنون دین به کشور بازگشته است/ ایران هنوز می‌تواند موشک شلیک کند تشکر رئیس جمهور لبنان از آمریکا به خاطر میزبانی از مذاکرات با اسرائیل تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و امارات شنبه ادارات کدام استان‌ها با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد؟ محسن رضایی: اگر دشمن جنگ جدیدی آغاز کنند تلفات وسیع خواهند داد ادعای نتانیاهو: ارتش تا خلع سلاح حزب الله در لبنان باقی خواهد ماند کشته های زلزله ونزوئلا به ۹۲۰ تن افزایش یافت