فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۴۶۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۱۴-۱۲-۱۴۰۴
کد ۱۱۴۶۷۷۷
انتشار: ۱۳:۲۵ - ۱۴-۱۲-۱۴۰۴

وزیر نیرو: مردم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند

سد
وزیر نیرو گفت: مردم در مصرف آب و برق صرفه‌جویی کنند.

عباس علی آبادی وزیر نیرو گفت: در جریان حملات رژیم صهیونیستی و ارتش آمریکا در نقاط مختلف کشور، خسارت‌هایی به تاسیسات تأمین آب و برق وارد شده اما با تلاش کارکنان این صنعت تعمیرات به صورت پیوسته و بی وقفه ادامه دارد.

به گزارش تسنیم، وی تاکید کرد که مردم دقت در مصرف آب و برق داشته باشند تا از این شرایط بدون اینکه مشکل جدی ایجاد شود عبور کنیم.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: سد ، آب ، برق
ارسال به دوستان
چرا دوربین‌ روی تلفن‌ هوشمندمان را مدیون «اینشتین» هستیم؟ ردپای دو شرکت آمریکایی در سفره‌های ایرانی‌ها/ چرا ترامپ در مورد تجارت کشاورزی ایران دروغ گفت؟ انشقاق در نیروهای متعهد و انقلابی بر سر مذاکرات و رهبری روزنامه جمهوری اسلامی: توافق را شکست ندهيم ایران ۱ - ۱ مصر/نیمه اول مساوی شد صدرنشینی مقتدرانه اسپانیا؛ معجزه کیپ‌ورد کامل شد، اروگوئه حذف شد چرا شبکه بانکی ایران هر چند ماه یک‌ بار از کار می‌افتد؟ تقویم روز توهین قاسمیان، روحانی نزدیک به جلیلی: مذاکره کنندگان به شبکه‌ای وصل هستند که به شبکه یهود می‌رسد(فیلم) توافق چهارچوبی میان اسراییل و دولت لبنان چه مفادی دارد؟ سپاه: حمله به نقاط استقرار ارتش آمریکا در منطقه فرانسه با اقتدار صدرنشین شد؛ سنگال امیدوار به صعود، عراق با جام وداع کرد تظاهرات مردم لبنان در اعتراض به توافق دولت با اسرائیل حمله به ایست‌وبازرسی بانه با 2 شهید و 5 مجروح محسن رضایی: رهبر انقلاب در سلامت کامل هستند و اجازه مذاکرات را دادند/ خواهان آزار و اذیت ملت آمریکا نیستیم