فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۳۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۲۲-۱۰-۱۴۰۴
کد ۱۱۳۱۸۶۹
انتشار: ۱۵:۳۶ - ۲۲-۱۰-۱۴۰۴

لاریجانی: پاسخ ما به آشوبگران روشن است

لاریجانی: پاسخ ما به آشوبگران روشن است
چند نفر از مردم اجتماع‌کننده خطاب به لاریجانی یادآور شدند که حالا که مردم بار دیگر به میدان آمدند فکری برای آنها بکنید تا این وضعیت اقتصادی غیرقابل تحمل به سامان شود، که لاریجانی نیز با تبسم به آنان گفت: ان‌شاءالله

رئیس شورای عالی امنیت ملی گفت: پاسخ ایران به آمریکا، اسرائیل و آشوبگران داخلی کاملا روشن است.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در حاشیه تجمع مردم تهران در محکومیت اقدامات تروریستی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران گفت: حضور انبوه مردم در تجمع امروز نشانه و پیام روشنی به اغتشاشگران و حامیان آمریکایی و اسرائیلی آن دارد.

در همین حین، چند نفر از مردم اجتماع‌کننده خطاب به لاریجانی یادآور شدند که حالا که مردم بار دیگر به میدان آمدند فکری برای آنها بکنید تا این وضعیت اقتصادی غیرقابل تحمل به سامان شود، که لاریجانی نیز با تبسم به آنان گفت: ان‌شاءالله

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
پادشاه سلامت روده؛ فیبر یا پروبیوتیک؟ (بررسی برنده این دوئل گوارشی) اعلام آمادگی ایران برای کمک به مردم زلزله‌زده ونزوئلا درخواست جالب سفارت ایران در غنا: کرواسی را ببرید تا ما صعود کنیم اهمیت بازسازی زندگی در دوران پساجنگ آمادگی کامل تهران برای میزبانی مراسم وداع با رهبر شهید عادت‌هایی که ممکن است شما را زودتر پیر کنند!(اینفوگرافیک) دادستان مازندران: برخورد با عریان‌سازی / مهم‌ترین مطالبه مردم متدین، موضوع بی‌حجابی و عریان‌سازی در معابر عمومی است ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟