فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۱۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۳ - ۰۳-۰۹-۱۴۰۴
کد ۱۱۱۷۰۸۷
انتشار: ۲۰:۲۳ - ۰۳-۰۹-۱۴۰۴

آنفلوانزا، مدارس استان یزد را غیرحضوری کرد

آنفلوانزا، مدارس استان یزد را غیرحضوری کرد
شیوع آنفلوآنزا طی روزهای گذشته در استان یزد افزایش یافته است و مسوولان این حوزه بر رعایت اصول بهداشتی تاکید دارند.
 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: مدارس استان روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته غیر حضوری است.
 
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه حسینی افزود: این اقدام بواسطه پیشگیری از شیوع آنفولانزا انجام می شود.
 
شیوع آنفلوآنزا طی روزهای گذشته در استان یزد افزایش یافته است و مسوولان این حوزه بر رعایت اصول بهداشتی تاکید دارند.
 
حدود ۲۷۰ هزار دانش آموز در ۲ هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: تعطیلی ، مدارس ، یزد
ارسال به دوستان
دادستان مازندران: ضابطان قضایی مکلف‌اند با مصادیق عریان‌سازی برخورد قانونی کنند ماموریت تاریخی کی‌روش برای صعود تیم ملی ایران عضو مجلس خبرگان رهبری: عده‌ای افراطیون کارشکنی می‌کنند که نادرست است/ مذاکره‌کنندگان باید هوشیار باشند پروازهای رامسر به شیراز، مشهد و بغداد برقرار شد سلطانیه زنجان میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور تظاهرات هفتگی علیه کابینه نتانیاهو ادامه دارد انتقاد زلاتان از داوری علیه ایران در جام جهانی ستایش اینفانتینو از جذابیت نبرد ایران و مصر پاسخ بیگلربیگی به امیرحسین ثابتی: دو روز قبل از نطق شما، با خواهش وزیر نفت و تنها بخاطر جلوگیری از به مخاطره افتادن مدیریت انرژی کشور استعفا دادم/ چرا رگ گردنتان برای گم‌شدن‌میلیاردها دلار ناشی از‌ فروش نفت باد نکرد؟ زمان بازگشایی مصلای تهران برای وداع با رهبر شهید مسکو: پالایشگاه نفت اوکراین در زاپوریژیا را هدف قرار دادیم حمایت مایلی‌کهن از طارمی پس از پنالتی ناموفق رویترز: هند نفت و گاز بیشتری از ایران می‌خرد بلژیک با درهم‌کوبیدن نیوزیلند برای رقبا خط‌ونشان کشید سایه سنگین اتفاقات ۱۹۸۲ بر دیدار اتریش و الجزایر