فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۱۰۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۲ - ۰۳-۰۸-۱۴۰۴
کد ۱۱۰۷۱۶۹
انتشار: ۲۲:۳۲ - ۰۳-۰۸-۱۴۰۴

تخریب ۲ برج خنک‌کننده نیروگاه هسته‌ای بایرن (فیلم)

تخریب ۲ برج خنک‌کننده نیروگاه هسته‌ای بایرن (فیلم)
آلمان برج‌های خنک‌کننده نیروگاه هسته‌ای گوند‌رِمینگن در بایرن را تخریب کرد. انتظار می‌رود روند برچیدن کامل این تأسیسات تا سال ۲۰۴۰ به پایان برسد. دو برج خنک‌کننده نیروگاه از رده خارج‌شده گوند‌رِمینگن در ایالت بایرن، روز شنبه طی یک عملیات کنترل‌شده با استفاده از مواد منفجره تخریب شدند. این نیروگاه به‌مدت نزدیک به ۶۰ سال یکی از نماد‌های مهم شهری بوده و نقش قابل‌توجهی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی منطقه ایفا کرده است. در چارچوب سیاست گذار انرژی به منابع انرژی پاک و کنارگذاری تدریجی انرژی هسته‌ای در آلمان، نیروگاه‌های هسته‌ای گوند‌رِمینگن، بروکدورف و گرونده در سال ۲۰۲۱ از مدار خارج شدند.

منبع: ایسنا

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asriran کانال 2 youtube.com/@asriran_official/videos
ارسال به دوستان
لیلاز: بهمن یا اسفند، باز هم جنگ خواهد شد نماینده ولی فقیه در سپاه: دشمنان آرزوی جدا کردن سپاه از سربازی ولایت را به گور خواهند برد اردوغان: صهیونیسم تهدیدی برای همه است / مبارزه ما با آن برای بقای ملت‌مان است راز بستنی خانگی بدون ثعلب: خوشمزه و کشدار، نرم و خامه‌ای! افشای جزئیات نقشه تروریست‌ها برای حمله زمینی به خاک ایران سفیدپوشی سبلان در نخستین روز‌های تابستان مجید جلالی: خارجی‌ها به من می‌گفتند فوتبال شما دست خائن‌هاست سخنگوی دولت: ایران و عمان درباره چارچوب اداره تنگه هرمز و خدمات دریایی رایزنی می‌کنند آتش‌سوزی لندینگ‌کرافت حامل خودرو در نزدیکی ساحل قشم فیفا از تبلیغات جام‌جهانی چقدر پول به جیب زد؟ انهدام دو جنگنده اوکراینی توسط روسیه احتمال وقوع سیلاب و بارش‌های شدید در ۹ استان کشور یک کشته و ۱۳ زخمی در برخورد هواپیما به یک آسمان‌خراش در چین تیم ملی فوتبال ایران بامداد شنبه به تیخوانا رسید طرز تهیه پیاز سوخاری طلایی در سرخ کن بدون روغن