فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۹۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۲۶-۰۶-۱۴۰۴
کد ۱۰۹۵۰۳۵
انتشار: ۱۲:۳۷ - ۲۶-۰۶-۱۴۰۴

نوکیا 15 سال پیش نارنجی داشت وقتی اپل مد نبود! (عکس)

نوکیا 15 سال پیش نارنجی داشت وقتی اپل مد نبود! (عکس)
یک تصویر منتشر شده در فضای مجازی، دو گوشی نوکیا ان۸ و آیفون ۱۷ پرو را با رنگ نارنجی در کنار یکدیگر قرار داده است. نوکیا ان8 یکی از پیشرفته ترین محصولات این کمپانی فنلاندی بود که از بدنه فلزی فوق العاده با کیفیت و دوربین حرفه ای با لنز کارل زایس بهره می برد. در بحث طراحی نیز ان8 بواسطه الگوی نامتعارفی که در قسمت سر و انتهای بدنه همراه خود داشت به یکی از رادیکال ترین نمونه های زمان خود مبدل شد.

نوکیا 15 سال پیش نارنجی داشت وقتی اپل مد نبود! (عکس)

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
تهدید چین آمریکا را ترساند / آغاز یک پروژه نظامی مهم چرا تاریخ امتحانات یازدهمی‌ها و دوازدهمی‌ها دیگر تغییر نمی‌کند؟ تاریخ‌سازی رامین رضاییان؛ عبور از رکورد ۲۰ ساله گل‌محمدی وداع دراماتیک تیم ملی ایران با جام جهانی ۲۰۲۶ تصویری از یک بازار در شهر «کازرون»؛ 100 سال قبل ستون نویس ورزشی آمریکا: تیم ملی ایران قربانی سیاست و تبعیض و بی عملی فیفا شد اتاق اصناف: فاکتورهای کاغذی دیگر اعتبار ندارند شهرهایی که قواعد سفر را تغییر می‌دهند (+عکس) دو روایت از «هسته سخت» نظام وقتی درگیری هست اما مالکیت نیست، سازمان از درون کند می شود وزیر آموزش و پرورش: جبران عقب‌افتادگی درسی دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه در تابستان ریزش بورس امروز ۷ تیر ۱۴۰۵/بازار سرمایه نزدیک ۱۰۰ هزار واحد سقوط کرد سخنگوی سپاه: از اینکه دولت به سپاه «نفت» داده باشد که بجنگد، اطلاعی ندارم (+فیلم) هشدار مدیریت بحران مازندران/ از حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات فاصله بگیرید عاشقانه حدیثه تهرانی در آغوش همسرش کنار دریا (+عکس)