فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۸۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۰۸-۰۵-۱۴۰۴
کد ۱۰۸۱۱۵۱
انتشار: ۱۱:۴۱ - ۰۸-۰۵-۱۴۰۴

موبایل ها در آغاز دهه ۲۰۰۰ میلادی (فیلم)

موبایل ها در آغاز دهه ۲۰۰۰ میلادی (فیلم)
پیامک‌دادن با سیستم T۹، بازکردن گوشی تاشو برای پاسخ‌دادن یا گرفتن عکس با دوربین VGA، حس آینده را در آن زمان زنده می‌کرد. مردم گوشی‌هایشان را با آویز آنتن، قاب رنگی و چراغ‌های چشمک‌زن شخصی‌سازی می‌کردند.

تلفن‌های همراه در آغاز دهه ۲۰۰۰ میلادی نه فقط یک وسیله، بلکه بخشی از هویت روزمره ما بودند. گوشی‌هایی با طراحی ضخیم، نمایشگرهای تک‌رنگ و کلیدهای فیزیکی‌ای که حس اطمینان و سادگی را منتقل می‌کردند.

برندهایی مثل Nokia، Motorola و Sony Ericsson پیشتاز بودند؛ با گوشی‌هایی که هم سقوط از دست را تاب می‌آوردند، هم با یک بار شارژ چند روز کار می‌کردند و حتی بازی Snake یا زنگ‌های اختصاصی هم داشتند. 

پیامک‌دادن با سیستم T۹، بازکردن گوشی تاشو برای پاسخ‌دادن یا گرفتن عکس با دوربین VGA، حس آینده را در آن زمان زنده می‌کرد. مردم گوشی‌هایشان را با آویز آنتن، قاب رنگی و چراغ‌های چشمک‌زن شخصی‌سازی می‌کردند.

منبع: فرارو

 

ارسال به دوستان
عکس متفاوت ناصرالدین شاه «پشت به دوربین و رو به آینه» معماری فشرده اما بسیار زیبای یک آپارتمان (+عکس) مدرنیسم در برلین ؛ معماری ساختمانی که با جریان آب هماهنگ است (+عکس) درآمدهای مالیاتی320 همت از مسیر بودجه عقب ماند موج جدید حمله به قالیباف/ کامران غضنفری: مذاکرات را برخلاف تمام خطوط قرمز رهبری انجام می‌دهد جمع‌آوری‌ گازهای مشعل بیش از دو برابر شد دادگستری هرمزگان: متأسفانه موشک مستقیماً به بدن شهید ماکان نصیری اصابت کرده / حتی تار مویی هم از ماکان پیدا نشد حسین موسویان: بدون ختم تهدیدهای موجودیتی بین اسرائیل و ایران، هیچ توافقی پایدار نیست ارزان‌ترین کشورهای اروپا برای زندگی( اینفوگرافیک) «سیندرلا» چگونه دستگیر شد؟ پس از ۲۵ سال، سامسونگ دیگر باارزش‌ترین شرکت کره‌ای نیست! چرا کلسترول شما پایین نمی‌آید؟؛ مقصر اصلی این ۴ عادت روزانه است ترامپ: بنزین باید ارزان شود زن بریتانیایی ملخ صورتی در باغ خانه‌اش پیدا کرد(+عکس) کاهش قیمت جهانی طلا به کمترین رقم طی 2 هفته اخیر