فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۷۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴:۲۵ - ۰۳-۰۴-۱۴۰۴
کد ۱۰۷۱۲۶۰
انتشار: ۰۴:۲۵ - ۰۳-۰۴-۱۴۰۴

عراقچی در مورد آتش بس: اسرائیل نزند ما هم نمی زنیم

عراقچی در مورد آتش بس: اسرائیل نزند ما هم نمی زنیم
به شرط آنکه رژیم اسرائیل تهاجم غیرقانونی خود علیه مردم ایران را تا ساعت ۴ صبح امروز متوقف کند، ما نیز قصدی برای ادامه پاسخ نداریم. 

وزیر امور خارجه با انتشار توئیتی در مورد ادعای ترامپ در باره آتش بس واکنش نشان داد.

به گزارش عصر ایران؛ سید عباس عراقچی  در شبکه ایکس نوشت: همانگونه که مکرراً گفته ایم، این رژیم اسرائیل بود که جنگ را آغاز کرد نه ما. 

در حال حاضر توافقی در موضوع آتش‌بس یا توقف عملیات وجود ندارد. با این حال به شرط آنکه رژیم اسرائیل تهاجم غیرقانونی خود علیه مردم ایران را تا ساعت ۴ صبح امروز متوقف کند، ما نیز قصدی برای ادامه پاسخ نداریم. 

تصمیم نهایی درخصوص توقف عملیات نظامی از سوی ما متعاقبا اتخاذ خواهد شد.

گفتنی است بامداد سه شنبه به وقت تهران ترامپ با انتشار ئوئیتی در شبکه اجتماعی تروث سوشال از توافق آتش بس میاتن ایران و اسرائیل خبر داد.

توئیت عراقچی در مورد آتش بس

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
حمله پهپادی و موشکی مجدد به پایگاه های آمریکا در بحرین و کویت راز اسکرول کردن‌های طولانی چیست؟ / چرا نمی‌توانیم گوشی را زمین بگذاریم؟ ایتاکوای؛ یکی از زیباترین صحنه های آمازون از نگاه ماهواره (تصویری) به این دلیل وسط تابستان سرما می‌خوریم / آیا باد کولر باعث سرماخوردگی می‌شود؟ تاریخ به روایت تصویر / کارزار انتخاباتی حزب نازی برای انتخابات رایشتاگ ایکس-۶۵ وارد مرحله نهایی ساخت شد؛ هواپیمایی که بدون سطوح کنترل پرواز می‌کند ایران رسما از جام جهانی حذف شد این جنگ بوی نفت سوخته می‌دهد منابع طبیعی «کلاژن‌» پیش‌بینی جدید از تاریخ انقراض گیاهان؛ آخرین برگ سبز زمین چه زمانی پایین می‌افتد؟ مقایسه درآمد بزرگ‌ترین شرکت‌های آمریکایی در سال ۲۰۲۶ (+ اینفوگرافیک) آشنایی با مکانیسم، مزایا و معایب گیربکس «CVT» عکس دسته‌جمعی «بلژیکی‌ها» در ایران دوران قاجار ترکان خاتون؛ ملکه نگون‌بخت ایران میان‌وعده‌های خوب برای تقویت سلامت روده را بشناسید