فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۶۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۲۵-۰۳-۱۴۰۴
کد ۱۰۶۸۸۹۵
انتشار: ۱۴:۱۶ - ۲۵-۰۳-۱۴۰۴

باراک: نمی‌توانیم به تنهایی با ایران بجنگیم

باراک: نمی‌توانیم به تنهایی با ایران بجنگیم
نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با اشاره به ناتوانی تل‌آویو در رویارویی یک‌جانبه با تهران، تأکید کرد که اسرائیل به‌تنهایی قادر به جنگ با هدف سرنگونی نظام ایران نیست.

در پی پاسخ سنگین جمهوری اسلامی ایران به تجاوزات بامداد جمعه هفته گذشته رژیم صهیونیستی به خاک ایران، ایهود باراک به ناتوانی این رژیم در نبرد تنهایی با تهران اعتراف کرد.

وی گفت: «اسرائیل به‌تنهایی قادر به اعلام جنگ با هدف سرنگونی رژیم ایران نیست.»

به گزارش فارس، نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی مدعی دستاورد‌های زیاد اسرائیل در تجاوز اخیر به ایران شد و گفت: «ما در حمله به ایران موفقیت‌های بزرگی کسب کرده‌ایم و اکنون با یک چالش سخت و طولانی مواجه هستیم و در آستانه یک آزمون طولانی و دردناک قرار داریم.»

در پی اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در خاک ایران، جمهوری اسلامی موجی از حملات موشکی مداوم علیه این رژیم را شروع کرده است و رسانه‌های اسرائیلی نیز اعتراف کرده‌اند که تل‌آویو به کمک آمریکا نیاز دارد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
یافته شگفت‌انگیز هوش مصنوعی: آب شاید در سطح مولکولی ترکیبی از دو مایع باشد علت حذف حق عائله‌مندی همسران بازمانده چیست؟ دوقطبی سینمای حکومتی و زیرزمینی چرا مغز ما از اخبار بد خسته می‌شود؟ کاهش ۸.۳ درصدی تلفات تصادفات در نوروز امسال خانه‌های ناآرام/ روایتی از افزایش خشونت خانگی پس از جنگ پیام ایران از رختکن سیاتل به دنیای فوتبال (+عکس) چهرۀ «کریم‌خان میرپنج» فرماندۀ سواره‌نظام در دوران ناصرالدین شاه کدام تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶ بیشترین تعداد لژیونر را دارند؟ (+ اینفوگرافیک) انیماتور اسپایدرمن در حادثه قطار درگذشت آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ ادامه خروج سرمایه از صندوق‌های بیت‌کوین چرخه بی‌پایان هک بانکی/ علت افزایش حملات سایبری به سیستم بانکی کشور جان بولتون، اعتراف در پرونده اسناد سری / احتمال 5 سال زندان ، جریمه 2 میلیون دلاری و قطع حقوق بازنشستگی آیا خاطرات را می‌توان خورد؟ اگر صعود کنیم، حریف بعدی مان کدام تیم است؟