فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۵۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۱ - ۱۸-۰۲-۱۴۰۴
کد ۱۰۵۸۳۳۵
انتشار: ۲۲:۲۱ - ۱۸-۰۲-۱۴۰۴

بیرانوند دیدار با استقلال خوزستان را از دست داد

بیرانوند دیدار با استقلال خوزستان را از دست داد
علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تراکتور، پس از دریافت کارت زرد در بازی با نساجی، از حضور در مسابقه هفته آینده تیمش مقابل استقلال خوزستان محروم شد.

دروازه‌بان تراکتور چهارمین کارت زرد خود را در دیدار نساجی دریافت کرد.

به گزارش مهر، علیرضا بیرانوند که تاکنون سه کارت زرد دریافت کرده بود، با ارتکاب خطای پنالتی در دیدار امروز تیمش برابر نساجی چهارمین کارت زرد خود را هم دریافت کرد تا دیدار استقلال خوزستان را از دست بدهد.

گفتنی است تراکتور که هفته گذشته قهرمانی خود در لیگ برتر را مسجل کرده هفته آینده در مصاف با استقلال خوزستان علیرضا بیرانوند را در اختیار نخواهد داشت.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
ارسال به دوستان
فریبا: نمایش ایران مقابل مصر شجاعانه و تماشایی بود جزئیات مراسم وداع و تشییع رهبر شهید انقلاب اعلام شد جزئیات مراسم وداع و تشییع پیکر رهبر شهید در تهران ضرورت ثبت‌نام و بیمه زائران اربعین در سامانه سماح رکورد تاریخی خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی جهان ارتش سودان: در معرض توطئه‌ای صهیونیستی قرار داریم جان‌باختن یک فعال محیط‌زیست در حادثه آتش‌سوزی بهبهان؛ استان خوزستان غریب‌ آبادی: مسئولیت عاملان جنایت سردشت را با جدیت پیگیری می کنیم حذف آزمون و مصاحبه برای دریافت پروانه مشاوران املاک ادعای نتانیاهو: به یک توافق چارچوبی رسیده‌ایم که ما را قادر می‌سازد به درگیری با لبنان پایان دهیم تظاهرات صدها نفر در سوئد در اعتراض به نقض آتش بس در غزه چالش جدید زلاتان ابراهیموویچ در آمریکا ؛ از تنش روی آنتن تا هنر برنامه‌سازی یا شانس خالص؟ استاندار خراسان رضوی: محل خاکسپاری رهبر شهید در حرم رضوی هنوز قطعی نشده درخواست سفارت ایران از غنا برای صعود به جام جهانی رکورد گرمای ۵۰ درجه در کهورک سیستان و بلوچستان