فیلم بیشتر »»
کد خبر ۱۰۲۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۱-۱۰-۱۴۰۳
کد ۱۰۲۶۱۶۳
انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۱-۱۰-۱۴۰۳

قتل همسر دوم به دلیل لجبازی بـا شـوهر

قتل همسر دوم به دلیل لجبازی بـا شـوهر
مرد ۲ زنه که به اتهام قتل همسر صیغه‌ای‌اش در زندان بود، توانست از اولیای دم رضایت بگیرد تا در دادگاه کیفری یک استان تهران از جنبه عمومی جرم محاکمه شود.
جوانی که همسر دومش را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، مدعی شد لجبازی مقتول باعث این جنایت شده است.
 
روزنامه ایران نوشت: مرد ۲ زنه که به اتهام قتل همسر صیغه‌ای‌اش در زندان بود، توانست از اولیای دم رضایت بگیرد تا در دادگاه کیفری یک استان تهران از جنبه عمومی جرم محاکمه شود.
 
آبان امسال مرد ۳۸ ساله‌ای به نام مهران به اتهام قتل همسرش دستگیر شد، اما یک ماه و نیم پس از جنایت توانست از اولیای دم رضایت بگیرد و به این ترتیب وی تنها از جنبه عمومی جرم در شعبه ۸ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.
 
مهران در ابتدای این جلسه به جایگاه رفت و در تشریح ماجرا گفت: من همسر و فرزند دارم، اما چند ماه قبل از این حادثه با مقتول آشنا شدم. او از همسرش جدا شده و یک فرزند داشت و در خانه‌ای مجردی زندگی می‌کرد. بعد از مدتی ما به هم علاقه‌مند شدیم و او را صیغه کردم و برایش خانه‌ای گرفتم. خودم هم هر روز به او سر می‌زدم اما شب‌ها به خانه خودم برمی‌گشتم.
 
وی افزود: آخرین بار یک روز عصر که به خانه او رفته بودم، یک ساعت بعد وقتی می‌خواستم به خانه خودم برگردم، او ناراحت شد و به من اصرار کرد که شب همان‌جا بمانم. من در جواب به او گفتم اگر شب به خانه نروم، همسرم متوجه ماجرا می‌شود. اما او با لجبازی می‌گفت باید شب پیش او بمانم و مهم نیست که همسرم متوجه شود. می‌گفت اگر او همسرت است، من هم همسرت هستم.
 
متهم اظهار کرد: هرچقدر با او صحبت کردم، توجهی نمی‌کرد تا اینکه به یکباره شروع به داد و فریاد کرد و بعد هم با چاقو به سمتم حمله کرد. من چاقو را از دستش گرفتم و به گوشه‌ای پرت کردم و به اتاق رفتم تا لباس‌هایم را عوض کنم و به خانه برگردم که متوجه شدم دوباره چاقو برداشته و می‌خواهد از پشت به من حمله کند.
 
وی ادامه داد: من با سرعت برگشتم و تلاش کردم چاقو را از دستش بگیرم، اما چاقو به او خورد و روی زمین افتاد. آنقدر ترسیدم که به سرعت در را باز کردم و از همسایه‌ها کمک خواستم و او را به بیمارستان رساندم.
 
مهران اظهار کرد: من همسرم را دوست داشتم و مرگ او یک حادثه بود. اولیای دم هم متوجه این موضوع شدند و از قصاص من گذشت کردند. حالا هم پشیمان هستم و از قضات درخواست می‌کنم در مجازاتم تخفیف قائل شوند.
 
در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
برچسب ها: قتل ، لجبازی ، همسر
ارسال به دوستان
ادعای ترامپ: ایران امتیازهای بسیار بزرگی می دهد؛ خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد! فیزیکدانان در آستانه حل بزرگ‌ترین معمای کیهان/ شکار نیروی پنجم طبیعت پزشکیان: ایران امروز در منطقه به عنوان یک قدرت دیده می شود تهدید روبیو علیه ایران: به تعهدات عمل نکنید، ترامپ گزینه‌های زیادی دارد 3 نکته درباره سفر پزشکیان به پاکستان قوه قضائیه: آزادی بیش از ۲ هزار زندانی در تهران با همت خیرین در سال گذشته هشدار دستگاه قضا نسبت به فریب شرط‌بندی‌های جام جهانی ۲۰۲۶ نمایش‌های کشور سه شب اجرا ندارند همتی: ۲ میلیارد دلار ارز صنایع تامین می‌شود تلگراف: ترامپ ممکن است پس از انتخابات خواستار توافق جدیدی با ایران شود صادرات نفت ایران به ۴۰ میلیون بشکه رسید مرگ دونده ۲۵ ساله در ۳۰ متری خط پایان مسابقه دو لندن روبیو: هیچ عوارضی در تنگه هرمز اعمال نخواهد شد خانیکی: پایان بد جنگ‌ها، خسارت بارتر از جنگ هستند بوشهر/ خنثی‌سازی مهمات عمل‌نکرده در دیلم